PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Stardust Town

3 deltagere

Go down

Stardust Town Empty Stardust Town

Indlæg  Tyrogue Søn Maj 22, 2011 11:04 pm

Stardust Town forbinder Route 3 og Route 4

Stardust Town 9_star10

Stardust Town er en relativt stor by i forhold til dens indbygger antal. Byen er meget miljøbevidst og alle husene er byggede af træerne, som stod ved byen før. Det er en hyggelig lille landsby.
Det eneste specielle ved byen er dens lille tempel, som blev opført til ære for den sagnomspundne Jirachi. Det siges, at en træner en gang mødte Jirachi og ønskede, at pokémoner og mennesker kunne leve i harmoni.

Pokémoner, man kan finde i byen
Spoiler:


Sidst rettet af Tyrogue Tors Sep 08, 2011 3:24 am, rettet 1 gang
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Stardust Town Empty Sv: Stardust Town

Indlæg  Typhlosion Man Aug 01, 2011 7:34 pm

Dwayne ankommer til Stardust City, sammen med Qyndaquiel

Dwayne: Sådan! *smiler over hele ansigtet* Nu er vi nået til Stardust City, det går da meget godt var? *kigger på Qyndaquiel*
Qyndaquiel: Quiel! *hopper rundt, og er helt vildt glad*
Dwayne: Hehe, du er vel nok glad idag var? *smiler til Qyndaquiel* Når! Lad og går over og få healet *begynder at gå over mod healingscentret*

Dwayne går ind i healingscentret

Dwayne: Hejsa *smiler til Joy* Jeg skal havde healet mine fire pokemoner! *rækker 3 pokeballs til Joy* Hov, hvad søren hvor er den sidste? *kigger rundt, og ser så Qyndaquiel, der står og smiler*
Qyndaquiel: Quiel! *smiler til Dwayne*
Dwayne: Haha, jeg havde lige glemt dig *tager Qyndaquiel tilbage til sin pokeball* Sådan, så skulle den være der! *smiler til Joy*
Joy: Tak *healer Dwaynes pokemoner* Jeg kan se at du er en træner *smiler til Dwayne* Hvor mange badges har du så indtil videre? *kigger nysgerrigt på Dwayne*
Dwayne: Joh, altså *kigger flovt* Indtil videre har jeg 2 badges, men jeg er også næsten lige begyndt, men ellers så har jeg mit eget gym i Tempride City *smiler stolt* Hvor jeg træner drage pokemoner, så det er der jeg er på vej hen *smiler til Joy*
Joy: Wow! *kigger chokket* Det er stort!
Dwayne: Jah! *smiler og hele ansigtet* Når, men jeg tror jeg smutter videre! *kigger på Joy* Vi ses nok igen!
Joy: Hejhe... *Når ikke at sige resten, da Dwayne allerede er ude af healingscentret*
Dwayne: Når lad os tage et hvil *lægger sig ned på græsset*

Efter et par timer

Dwayne: Huh! *vågner op med et sæt* Hvor længe har vi egentlig sovet! *kigger på sit ur* WHAT!? *for et chok* TO TIMER! *rejser sig op og vækker sine pokemoner* Kom lad os tage videre, vi har været her rimelig længe nu *smiler* Men første skal jeg lige havde nogle ting over i pokemartet! *trækker nogle balls op af lommen* kom tilbage alle sammen *trækker alle pokemonerne tilbage i deres balls, og putter ballsne ned i tasken*

Dwayne går over i pokemartet.

Dwayne: Hejsa, jeg skal bruge et kort, nogle potions og nogle pokeballs *smiler til ekspedienten*
Ekspedient: Ja så gerne *finder tingene frem* Det bliver 20 PP!
Dwayne: Okay, det var lidt halvdyrt *rækker pengene til manden og går udenfor* Når lad os drage videre mod næste emblem! *kigger målrettet, på udgangen til byen*

Out of Stardust City
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46832
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Stardust Town Empty Sv: Stardust Town

Indlæg  Froslass Tirs Sep 06, 2011 5:55 pm

(Ja jeg har ændret skrive stil)

Joey: Så er vi her *Går ind i Pokemon Centeret*
Joy: Hej, hvad kan jeg gøre for dig? *Smiler til Joey*
Joey: Jeg skal have healet disse *Kaster 4 balls over til Joy*
Joy: Okay, imens jeg healer dine Pokémoner kan du jo se byen *Smiler til Joey*
Joey: *Sender Joy et ondt blik og går ud*

Byens ældste: *Løber hen til Joey* Har du hørt om legenden om Jirahci?
Joey: Nej det har jeg ikke.
Byens Ældste: *Går igang med en lang historie*

5. Min Senere

Byens Ældste: Også ønskede Drengen fred og harmoni mellem mennesker og Pokémoner.
Joey: O.K *Går ind i Pokemon centeret*
Joy: Her er dine Pokémoner *Kaster Joeys balls over til ham*
Joey: *Griber, og går ud*
Trapinch: *Hopper ud af sin ball og løber mod Route 4.
Joey: Så må vi komme tilbage til det sted senere.

Out - Route 4.
Froslass
Froslass

Antal indlæg : 160
PokéPound : 47283
Join date : 05/06/11
Geografisk sted : Kald mig SC

http://pokemondungeon.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Stardust Town Empty Sv: Stardust Town

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum