PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Greenflash Forest

+4
Soul Scythe
Froslass
Aggron
Tyrogue
8 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Soul Scythe Ons Aug 03, 2011 9:48 pm

(Okay. Hvem bedømmer? Helst ikke mig, jeg ved ikke hvordan jeg skal bedømme med fire Pokémon.)

Eragon fik ArchAngel til at gå tilbage, og Serpent - Snivy - til at gå ud hvor det skete.
"Serpent! Pas på fælderne!" råbte han til hende.
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Tyrogue Tors Aug 04, 2011 12:19 am

(Jeg regner med at den har Contrary? I skal huske ability!)

"I står i vejen!", råbte Alexander og sendte Froslass og Nidoking ud. Froslass stormede hen mod Serpent mens Nidoking løb hen mod Magnes, "Gothitelle! Du ordner Kevin!"

Mod: Kevins Monferno
Pokémon: Gothitelle
Ability: Shadow Tag
Moves:
1. Fake Tears
2. Future Sight
3. Flatter
4. Psychic

Froslass, angrib med:

Mod: Eragons Snivy
Pokémon: Froslass
Ability: Cursed Body
Moves:
1. Thunder Wave
2. Attract
3. Shadow Ball
4. Ice Beam

Mod: Magnes' Bronzong
Pokémon: Nidoking
Ability: Sheer Force
Moves:
1. Amnesia
2. Earth Power
3. Hone Claws
4. Earthquake
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Aggron Tors Aug 04, 2011 4:13 am

Bronzong
Ability: Heatproof

1. Confuse Ray
2. Payback
3. Trick Room
4. Psyshock
Aggron
Aggron

Antal indlæg : 111
PokéPound : 48765
Join date : 06/06/11
Age : 26
Geografisk sted : Et eller andet sted i England

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Tyrogue Tors Aug 04, 2011 5:16 am

Bedømmelse:


Runde 1: Det er Nidoking vs Bronzong, en spændende kamp, som er med til at afgøre Celebis skæbne! Nidoking, som langt den hurtigste, går først med Amnesia, hvilket øger dens mentale forsvar drastisk.
Bronzong angriber dog ikke, men sender en mystisk stråle mod Nidoking, som forvirrer den.

Rundens vinder: Ingen

Runde 2: Nidoking er forvirret, men angriber dog med succes: En kraftig Earth Power rammer Bronzong, som tager voldsom skade. Brønzong klarer den dog lige netop og slår hårdt igen med en kraftfuld Payback!

Rundens vinder: Nidoking

Runde 3: Nidoking er stadig forvirret og kommer til at vælte og skade sig selv. Bronzong ser da en mulighed og skaber en underlig atmosfære omkring kampen. Det er Trick Room, som omvender rækkefølgen så de langsomste angriber først!

Rundens vinder: Bronzong (kun lidt)

Runde 4: Nu angriber Bronzong først på grund af Trick Room! Den sender sine psykiske kræfter mod Nidoking med Psyshock, hvilket skader Nidoking fysisk. Det er et hårdt slag for den allerede sårede Nidoking, men den har stadig chancen for at vinde kampen! "Earthquake! Afslut det!", råber Alexander, men Nidoking slår sig selv i forvirring og falder om.

Kampens vinder: Bronzong

"GRRR! Det skal du få betalt," udbrød Alexander, men kom i tanker om, at han ikke have pokémoner i stand til at skade Bronzong ledige. I stedet koncentrerede han sig om sin kamp mod Snivy.
---
Jean kom løbende til kamppladsen og fik øje på de mange foregående kampe. Hun skulle til at træde frem, men var nær ved at træde i nogle Toxic Spikes. Det var ikke muligt for hende at komme ind! Hun fik øje på en Forretress midt i det hele, som satte fælder op overalt, når de blev skadede.
Hun måtte gøre noget ved den!
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Soul Scythe Tors Aug 04, 2011 7:49 am

"Serpent! Den er Ice-Type, pas på!"

Snivy(Serpent/Female)
Ability: Contrary
Moves:
1. Brug Glare!
2. Så er det Coil!
3. Okay! Iron Tail!
4. Afslut med Leaf Storm!
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Tyrogue Tors Aug 04, 2011 7:52 pm

1. Thunder Wave
2. Attract
3. Shadow Ball
4. Ice Beam


Runde 1: Endnu en kamp er sat i gang. Eragon og hans Snivy er oppe imod Froslass, en farlig modstander...
Froslass lægger ud med en Thunder Wave og sender en chokbølge, som paralyserer Snivy.
Snivy er dog stadig i stand til at bevæge sig og bruger Glare, hvilket også paralyserer Froslass.

Rundens vinder: Ingen

Runde 2: Froslass skal til at bruge sit træk, men paralysen gør den ude af stand til at bevæge sig ordentligt.
Snivy bruger, på trods af paralysen, Coil! Dens Attack, Accuracy og Defense øges... men vent! Contrary omvender effekten! Snivy er nu svækket både fysisk og i præcision.

Rundens vinder: Ingen

Runde 3: Froslass prøver nu at bruge Shadow Ball, men er atter en gang ude af stand til at bevæge sig. Snivy ser en åbning og rammer heldigvis med Iron Tail. Angrebet er super effektivt, selvom det er svækket.

Rundens vinder: Snivy

Runde 4: Froslass er meget uheldig endnu en gang og kan ikke bevæge sig på grund af paralysen.
Snivy angriber nu Froslass med en kraftig Leaf Storm... men den misser på grund af svækket præcision! Snivys Sp. Attack forøges takket være Contrary

Kampens vinder: Snive (lige netop)

"Grrr!", udbrød Alexander da hans Froslass blev slået, "det skal du få betalt!"
Han vender sig da mod Kevin, "så er det bare dig og mig!"
...
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Soul Scythe Fre Aug 05, 2011 8:34 pm

(Shizzle! Glemte at tænke på Contrary, da jeg brugte Coil. Men mange tak! PS. Slog du plat/krone med paralysen? Ellers var du godt nok venlig! xD)

Serpent går langsomt tilbage til Eragon, men begynder at lyse på midtvejen! Nogle sekunder senere står der ikke en Snivy, men en Servine!
"Seeeeeervine!" siger den stolt, og Eragon healer hende.
"Viiildt. Mit team er nu to-en-halv sjettedel færdiggjort!" siger han bagefter.


Sidst rettet af Soul Scythe Man Aug 08, 2011 2:11 am, rettet 1 gang
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Tyrogue Lør Aug 06, 2011 10:36 pm

Nu var der kun EN kamp tilbage. Kevin mod Alexander!
I samme øjeblik begyndte Monferno at lyse. Den udviklede sig til Infernape!
"Perfekt!", sagde Kevin, "Lad os komme i gang!"

Pokémon: Infernape
Ability: Iron Fist
Moves:
1. Substitute
2. Swords Dance
3. Focus Punch
4. Shadow Claw

"Så er det nu, Alexander! Vi må få det her afgjort!"
"Så sandelig," svarede Alexander. Hvis Kevin besejrede Gothitelle ville dens Mean Look forsvinde og Celebi slippe fri...


Runde 1: Så er afgørelsens time kommet! Det er Infernape mod Gothitelle! Infernape lægger ud med at trække sin energi ud og forme den til en midlertidig klon, som beskytter den mod angreb. Det er Substitute!
Gothitelle bruger nu Fake Tears for at prøve at få Infernapes parrader ned, men Substituten blokerer for trækket.

Rundens vinder: Gothitelle (Infernape mistede helbred)

Runde 2: Infernape lægger ud med at bruge Swords Dance og forøge dens angrebskraft gevaldigt. Gothitelle bruger angrebet Future Sight... men der sker ikke noget... endnu...

Rundens vinder: Ingen

Runde 3: Infernape fokuserer nu dens kraft i et kraftigt angreb! Gothitelle prøver at gøre Infernape forvirret med Flatter, men rammer Substituten i stedet. Infernape stormer frem foran sin Substitute med en utroligt kraftig Focus Punch, som smadrer ind i Gothitelle, som nu har knapt en fjerdel af sit helbred tilbage.
En mystisk kraft angriber nu Substituten, som forsvinder. Det var Future Sight, som blev aktiveret.

Rundens vinder: Infernape

Runde 4: Gothitelle er udmattet og ved lavt helbred, mens Infernape er forpustet, men stadig står. Afgørelsens time er kommet! Infernape stormer frem og skærer i Gothitelle med kløer fyldt af åndelige krafter. Det er Shadow Claw, som skærer gennem Gothitelle og tager det sidste helbred fra den. Gothitelle falder om, ude af stand til at kæmpe.

Kampens vinder er INFERNAPE!

"Nej," sagde Alexander, "det er ikke sandt! Forretress!", Alexander kalder på sin sidste pokémon, men ser den forbrændt og bevidstløs over for Jeans nyudviklede Lampent.
"Grrr!", i desperation tager han en pokéball op, "ingen kan stoppe mig! Jeg fanger Celebi, jeg har vundet!"
Han kastede pokéballen!
"Celebiii!", udbrød den lille pokémon og brød fri af Mean Looks lænker! En trykbølge ramte trænerne og slyngede dem væk sammen med pokéballen. Alexander stod upåvirket fast som frosset til jorden med et skræmt ansigtsudtryk.
Verden blev til ét grønt lysskær... og forsvandt. Kevin åbnede øjnene. Alle Alexanders pokémoner var forsvundne sammen med Celebi. Der var ingen spor af Alexander.
"Hvor... hvor blev han af?", spurgte Jean forvirret.
"Celebi tog ham med," svarede Kevin, "til en fredelig tidsalder..."
...
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Soul Scythe Man Aug 08, 2011 2:08 am

Eragon hører det hele.
"Javel ja. En fredelig tidsalder..." siger han, idet et eller andet inden i ham begynder at røre på sig.
"Der sker et eller andet i Blackwill, men hvad?" mumler han, næsten uhørligt.
"ArchAngel! Til Blackwill!" siger han, og både han, Serpent, Lightning, Sasori og Blade kravler op på ham. Lightning og Sasori sætter sig på Eragons skuldrer, og det er tydeligvis mange anstrengelser for ArchAngel at flyve med al den vægt på, men det går.




//OUT - Blackwill City//
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Aggron Søn Aug 14, 2011 1:34 am

Magnes: "Jeg går videre til Springwood city nu. vi ses."
Magnes trak sine pokemoner tilbage og gik ud af Greenflash Forest.

//Out-Springwood City//
Aggron
Aggron

Antal indlæg : 111
PokéPound : 48765
Join date : 06/06/11
Age : 26
Geografisk sted : Et eller andet sted i England

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Tyrogue Søn Aug 14, 2011 7:48 am

"Vi kan vel lige så godt følges," sagde Kevin og fulgte efter.
"Hey! Vent på mig!", råbte Jean og løb efter ham.

//OUT - Springwood City//
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty RE: Greenflash Forest

Indlæg  drake8! Tirs Aug 30, 2011 11:35 pm

Alejandro: *Ankommer til Greenflash Forest*. Jeg har hørt der skulle være en masse Bug pokémoner i denne skov! *Smiler*.
???: *Med det samme Alejandro sagde Bug angriber den*.
Alejandro: *Vender sig om og ser det er en Joltik*. Den skal jeg ha! Anorith, tæsk den!
Anorith: Anorith! *Springer på Joltik*.
Joltik: *Prøver at ryste Anorith af*.
Alejandro: Brug: 1. Crush Claw og derefter spring af den. 2. Ancientpower.
Anorith: *Udfører angrebne, men bliver ramt af et Bug Bite*. Anorith!
Joltik: *Fainter*.
Alejandro: *Finder en tom pokéball frem*. Pokéball afsted! *Kaster den tomme ball*. Ding ding ding ding ding DING! Yes jeg har en Joltik! *Kigger ned på Anortih*. Endnu en Bug type! Men der er stadig mange flere! Bare her. *Begynder at gå lidt rundt*. Hey derovre, er der vist en til! *Ser en Nincada*. Den ville sikkert ogs være god at have! *Tager Oshawotts ball frem og sender den i kamp*. Lav et Water Gun angreb! Og derefter går du helt hen til den og sender endnu en Water Gun!
Oshawott: *Udfører ordren*. Oshawott! *Skyder en Water Gun af*.
Nincada: *Bliver ramt*. Nincada!!! *Sender en hurtig Mud Slap afsted*.
Alejandro: Undvig!
Oshawott: *Undviger og løber helt hen til Nincada hvorefter den skyder endnu en Water Gun af*. Oshawott!
Nincada: *Fainter*.
Alejandro: Heldigt! *Finder hurtig en tom ball frem hvorefter han kaster den mod Nincada*. Ding ding ding DING! Yes jeg har en Nincada!!! Men jeg skal lige have den sidste! *Ser at en lille skare pokemoner kigger på*. Hmm, er der nogle Bug imellem!? Yep der er s*u en Spinarak! Det bliver ogs den sidste! Oshawott, brug: 1. Watergun 2. Razor Shell!
Oshawott: Osha! *Udfører angrebne*.
Spinarak: *String Shot*.....*Fainter*.
Alejandro: Hold da helt op jeg er heldig! *Tager en ny ball frem og kaster den afsted mod Spinarak*. Ding ding Boooom!
Spinarak: *Slipper fri fra ballén*. Spinarak! *Bruger Poison Sting*.
Oshawott: *Bliver ramt men ikke forgiftet*. Osha...
Alejandro: Arghh brug Water Gun!
Spinarak: *Bliver ramt og fainter igen*.
Alejandro: Kom så! *Kaster en ny ball*. Ding ding ding ding ding DING! Yes jeg har hele tre nye pokemoner! *Tager Spinaraks ball og begynder at gå videre*. Oshawott tilbage! *Finder Oshawotts ball frem og sender den tilbage*. *Går mod skovens udkant og sin hjembys gym*.
((Out Greenflash Forest))
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46895
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Greenflash Forest - Page 4 Empty Sv: Greenflash Forest

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum