PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Route 2

+4
Aggron
Soul Scythe
Froslass
Tyrogue
8 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Soul Scythe Lør Jun 18, 2011 9:56 pm

Den ene kvinde svarer Magnes.
"For at advare jer om vores eksistens. Vi er Team Crystal! Pokémon er mennesker underlegende! Hvis I bliver ved med at være deres venner, sætter de sig op imod jer til sidst!", og Eragon siger så
"Lad være med at lyve. Jeg er vokset op lige derovre," han peger på Greenflash Forest "Fulgt af Pokémon! Jeg burde nok vide det bedre end de fleste andre."
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Aggron Lør Jun 18, 2011 10:13 pm

Magnes: "At lyve vil kun gøre det værre for jer. Svar os."
Kvinde 1: "Vi ledte efter en pokemon som vi kunne bruge til at fuldføre vores mål. Men vi kunne ikke have nogen vidner."
Magnes: "Jeg tror hun fortæller sandheden den her gang. Hvad tror i?"
Aggron
Aggron

Antal indlæg : 111
PokéPound : 48765
Join date : 06/06/11
Age : 26
Geografisk sted : Et eller andet sted i England

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Soul Scythe Lør Jun 18, 2011 10:21 pm

"Det er svært at lyve, når man taler om mål," siger Eragon som svar til Magnes' spørgsmål, og han fortsætter filosofisk
"Personligt mener jeg, at jeg ikke har fortjent disse fantastiske væsner. Og dog følger de mig i tykt og tyndt, gennem ild og vand! For mig er venskab ikke noget fysisk objekt eller noget andet - det er båndet, man skaber som for eksempel Pokémon og Træner."
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Froslass Lør Jun 18, 2011 11:11 pm

Joey: Hmmmmm spændene.

Blade; Grov *Brug leaf Blade på Den ene kvinde*

Joey: Blade Vi skal ikke toturer dem!!! *Kigger surt på Blade*

Blade: GROV *Gør det igen og begynder at lyse* SCEPTILE

Joey: Tillykke Blade du udviklede dig Very Happy
Froslass
Froslass

Antal indlæg : 160
PokéPound : 47283
Join date : 05/06/11
Geografisk sted : Kald mig SC

http://pokemondungeon.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Aggron Søn Jun 19, 2011 12:30 am

Magnes: "Underligt tidspunkt at udvikle sig på. Men under alle omstændigheder så må vi finde ud af hvilken pokemon de ledte efter. Eragon, er der nogen særlige pokemoner i Greenflash Forest?"
Aggron
Aggron

Antal indlæg : 111
PokéPound : 48765
Join date : 06/06/11
Age : 26
Geografisk sted : Et eller andet sted i England

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Soul Scythe Søn Jun 19, 2011 4:21 am

Inden i var Eragon ved at bryde sammen og bare besvime af at være sammen med andre mennesker i så lang tid, men han holdt. For nu.
"Nej, den eneste Pokémon art jeg har set i Greenflash, der er speciel, er Joltik-familien. Og de har bare en speciel typekombination, ikke andet. Bug-Electric," svarede han Magnes og skyndte sig ind i skoven, med dens beroligende virkning på ham og visse Pokémon.

//OUT - Greenflash Forest\\
\\OUT - Greenflash Forest//
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47445
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Aggron Søn Jun 19, 2011 6:09 am

Magnes: "Ja, jeg kan nok ikke få mere ud af de to. Se om du kan Joey."
Magnes skyndte sig efter Eragon.
//Out-Greenflash Forest//


Sidst rettet af Aggron Man Jun 20, 2011 4:04 am, rettet 1 gang
Aggron
Aggron

Antal indlæg : 111
PokéPound : 48765
Join date : 06/06/11
Age : 26
Geografisk sted : Et eller andet sted i England

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Tyrogue Søn Jun 19, 2011 8:37 am

Kevin og pigen, der netop havde reddet ham, kom gående hen ad Route 2. Pigen var nysgerrig. For nysgerrig!
"Hvor kommer du fra?", "Hvor har du din Riolu fra?", "Hvad var den tingest?", "Hvad hedder du?"
"Mit navn er Kevin Luster! Vil du så lade mig være i fred!?"
Pigen var stille et øjeblik, men sludrede så videre: "Mit navn er Jean Petal. Jeg kommer fra Unova regionen. Jeg blev sendt herhen af Professor Juniper for at fange et eksemplar af hver pokémon, som hun kunne undersøge."
"Du fanger altså mange pokémoner?", spurgte Kevin.
"Ja, selvfølgelig... hvorfor?"
"Ikke for noget... du sagde, du arbejdede for Juniper? Har du så et pokédex?"
"Ja," svarede Jean og trak en op ad lommen, "det har jeg såmen."
Indtil videre havde Kevin allerede mødt en gym leder og en pige med et pokédex. Noget tydede på, at denne rejse ville blive interessant.
"Når, jeg skal mod klippe landskabet her på Routen. Du tager sikkert den lange vej... ses!", sagde hun pludseligt og løb over mod klipperne på routen.

Kevin havde knapt gået et stykke vej, da han fik øje på to skikkelser. Team Crystal Grunts!
"Stop!", sagde han og trak sit Team Crystal ID op.
De to grunts stoppede op.
"Hvad løber I fra? Hvad laver I her?"
"Vi havde til opgave at bevogte Greenflash Forest. Der skal foregå en mission der. Vi blev besejrede af et par gym ledere!"
"Havde den ene af dem Steel-typer?"
"Øh... Ja!"
"Javel så...", sagde Kevin og tog tingen, som Fearow havde haft på, op ad lommen, "denne tingest skal undersøges nærmere. Send den til forskningsafdelingen."
"Skal ske," sagde den ene grunt, hvorefter de smuttede.

------

Kevin havde knapt gået et stykke, da han fik et stærkt elektrisk stød. Han faldt om og fik øje på en Shinx. De plejede ellers at kæmpe i flok... Kevin nåede til den konklusion, at de Team Crystal Grunts havde fanget pokémoner i området. Denne Shinx var i øvrigt betydeligt større end sådan nogle plejede at være. Sikkert en alfa-han...
"Af sted, Riolu!", hvad Kevin kunne gøre nu, var at færdiggøre Team Crystals arbejde.
Shinx ladede nu op med Charge.
"Riolu, Screech" Riolu skreg højt, hvilket gjorde Shinx urolig. Shinx stormede nu frem med Bite, men det skadede næsten intet.
"Forepalm!" Riolu ramte Shinx direkte med en Forcepalm, men den stod stadig.
Shinx stormede nu frem med en Wild Charge! Riolu afværgede dog let med Detect og Shinx stormede ind i en klippe. Men Shinx var hårdfør og stod stadig dog med mange skader.
"Du er ganske vist stærk," sagde Kevin efter at have taget et kig på den klippe, den netop havde destrueret, "men du er dum. Du har brug for min vejledning. Af sted! Pokéball!"
Kevins pokéball ramte plet og inden længe, var Shinx hans.
Kevin gik stille og roligt mod Greenflash Forest. Der var ikke langt til hans næste gym kamp...
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51342
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Darksceptile Man Jun 20, 2011 3:42 am

simon: *ser på joey* min shinx er ikke dum! ikke også thunder?!

thunder: shinx! *rækker tunge af joey*

simon: huuh? *ser joey gå væk* hey vent! *løber efter joey*

eva: umbreon! *prøver at fange sin hale*

simon: *løber ind i blade* aaaaargh! *kigger forbavset på blade* en sceptile!?! *kaster pokeball* kom så! *ser pokeballen misser* hvad?!
Darksceptile
Darksceptile

Antal indlæg : 105
PokéPound : 47705
Join date : 05/06/11
Age : 25
Geografisk sted : jeg er mewtwo på PT:D

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Dark-forces Man Jun 20, 2011 4:59 am

Daniel, og Absol ankommer til Route 2. Bling.. Bling.. lyder det fra Daniel's mobil, med det samme tager Daniel mobilen op til øret, og siger "Hallo?" En mørk stemme kommer fra den anden ende af mobilen "Hva' så brormand!" "Daniel: Nå er det dig Mike!, hvad vil du nu ?.." "Mike: Hvad jeg vil !? Heh.. Mød mig Springwood City, og vær forberedt på en kamp.." Bib.. Bib lød det fra Daniel's mobil, og Daniel lagde mobilen tilbage i lommen.. "Bare vent.." Et hævngerrig blik kom i Daniel's øjne.

Daniel: Nå Absol, vi skal vist på pokemon jagt "Smiler" det skulle jo nødig ske at jeg tabte til Mike "Ser ned på Absol" Og du gider jo ikke at kæmpe, og Rampardos kan jeg jo heller ikke bruge, for han er alt for udmattet.. ^^
* Ligepludselig springer en ung, og frisk Shinx ud fra buskene parat til at kæmpe *
Shinx: Shii!! "Angriber med Spark"
Daniel: Absol hurtigt, brug Double Team for at forvirrer Shinx, derefter angrib med Bite.
Shinx: Shii!! "Undviger Bite"
Daniel: Ahh, Absol jeg ved du kan gøre det bedre!! "Råber"
Absol: Abb!!! "Hopper bag Shinx, og bider Shinx lige i benet"
Daniel: Godt klaret "Smiler svagt til Absol, og kaster derefter PokeBallen på Shinx" Bib.. Bib.. BING! "Går langsomt hen, og samler pokeballen op" Vi må da håbe at den klare sig imod Mike..
Dark-forces
Dark-forces
Admin

Antal indlæg : 64
PokéPound : 47025
Join date : 22/05/11

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Darksceptile Man Jun 20, 2011 5:10 am

simon: sød sceptile^^ *bakker langsomt baglæns*

thunder: shinx! *ser en anden shinx* shiii! *angriber den med quick attack* shinx! *begynder at lyse* shinx!?!

simon: sød sceptile! *vender sig om og ser thunder*

thunder: luxio! *smiler selvtilfreds med sit nye udseende*

simon: du udviklede dig! *smiler* tillykke! men hvem ramte du?? *kigger rundt omkring*

thunder: luxio! *peger på daniel*

simon: daniel?! *kigger forbavset på ham* nå. hey daniel!^^ *går over til daniel*
Darksceptile
Darksceptile

Antal indlæg : 105
PokéPound : 47705
Join date : 05/06/11
Age : 25
Geografisk sted : jeg er mewtwo på PT:D

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Dark-forces Man Jun 20, 2011 5:54 am

Daniel ser mystisk på Simon, og siger "Hehe.. Jeg leger desvære ikke med børn" Daniel begynder langsomt at gå væk fra Simon, ligeindtil der pludselig kommer en pige på alderen 15 løbene hen imod Daniel.. "Endelig fandt jeg dig" Siger pigen, med en meget forpustet stemme.. "Undskyld mig, men hvem er du?" Siger Daniel, og stirrer mystisk på pigen.. "Nårh ja, jeg er Agent X1, men mit rigtige navn er Julle" Siger Julle med et smilende ansigt. Daniel ændrede pludselig tonefald "Nå så du er fra Team Plasma.." Julle rakte armen frem med en kuvert i hånden. "Hmm.." Daniel tog kuverten, og åbnede det..

Følgende ting stod i brevet:

Til: Daniel
Fra: Team Plasma
Besked: Vi har fået informationer om der befinder sig nogle Team Crystal medlemmer i Greenflash Forest. Hvor de befinder sig har vi ingen ideer om. Så vi vil bede dig om at holde et ekstra øje med omgivelserne, og Eventuel prøve at få fat i nogle af deres planer.. Det var alt fra nu. Hilsen Team Plasma

Daniel: Nyttig information.. "Krøller papiret, og smider det ned på jorden" Absol vi skal videre nu..

// Out - Greenflash Forest


Sidst rettet af Dark-forces Tirs Jun 21, 2011 12:06 am, rettet i alt 2 gange
Dark-forces
Dark-forces
Admin

Antal indlæg : 64
PokéPound : 47025
Join date : 22/05/11

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Darksceptile Man Jun 20, 2011 6:08 am

simon: han går?! *rynker brynene* barnligt.. hey joey^^ hvad med at komme videre??

leaf: tree! *kralver op i et træ* treeckoooo! *nakker to tailows med quick attack* treecko! *smiler og kravler ned til simon* tree^^ *udvikler sig* grovyle^^

simon: eller hvad?? *mærker en bag sig* huuh? *vender sig om* en grovyle?! sig mig? er du ikke leaf??

leaf: gro!^^ *nikker*

simon: du har udviklet dig! *smiler* sejt!
Darksceptile
Darksceptile

Antal indlæg : 105
PokéPound : 47705
Join date : 05/06/11
Age : 25
Geografisk sted : jeg er mewtwo på PT:D

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Froslass Man Jun 20, 2011 5:30 pm

Joey: Jeg tror jeg går Ind i skoven sammen med de andre!!! Kom med det er vigtigt

Blade: Svep *Går med Joey ind i Greenflash forest*

Joey: Der skulle være Team Crustals inde i den!!! Jeg fik det at vide af Eragon og Magnes!!

OUT-Greenflash forest
Froslass
Froslass

Antal indlæg : 160
PokéPound : 47283
Join date : 05/06/11
Geografisk sted : Kald mig SC

http://pokemondungeon.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Darksceptile Tirs Jun 21, 2011 5:44 am

simon: okay vi går^^*går ud af routen*

eva: um! *spinder og forlader routen i et hop*

leaf: grovyle^^*smiler til light og hopper ud af routen*

light: lux! *spurter ud af routen*

out
Darksceptile
Darksceptile

Antal indlæg : 105
PokéPound : 47705
Join date : 05/06/11
Age : 25
Geografisk sted : jeg er mewtwo på PT:D

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Typhlosion Ons Jul 06, 2011 6:12 am

Dwayne ankommer til Route 2

Dwayne: Så langt så godt *smiler* Så skal vi bare fortsætte videre hen af routen, og så kommer vi til en skov *begynder at*
Axew: Ax... *kigger trist på Dwayne og derefter på sin mave, som rumler*
Dwayne: Nårr er du sulten *smiler til Axew* Så lad os da få noget at spiser, jeg er også selv lidt sulten *sætter sig ned og tager noget mad frem* Så er der mad *smiler, og rækker noget brød og lidt bær til Quilava, og Axew*
Axew: Ax! *skynder sig at spise maden den har fået*
Dwayne: Wow *kigger på Axew* Du var godt nok sulten, var min ven *smiler til Axew*
Quilava: Lava! *spiser sin mad*
Dwayne: Jaer, bare spis, så i kan blive friske, for vi har en lang tur foran sig *smiler* Er i blevet færdige med at spise *kigger på sine to pokemoner*
Quilava og Axew nikker som svar.
Dwayne: Godt så lad os komme videre! *begynder at gå videre*

Efter noget tid.

Dwayne: Hey, hvad er det? *Peger i retning af en masse træer* Er vi allerede nået frem til skoven? *kigger foundret* Fedest lad os begive os ind i den! *kigger på Quilava og Axew* Er i klar?
Axew: AXX!! *hopper og er helt vildt frisk*
Dwayne: Godt *smiler* Hvad med dig Quilava *kigger på Quilava* Er du klar til at gå ind i skoven? *smiler til Quilava*
Quilava: Lava? *kigger lidt bange*
Dwayne: Du kan være helt rolig min ven, der er ikke uhyggeligt ind i skoven, og desuden passer mig og Axew på dig *smiler*
Axew: Ax! *Ryster på hovedet*
Dwayne: Hey opfør dig ordentligt, eller kommer du tilbage i din pokeball *smiler til Axew* Når kom så! *går ind i skoven

Out of Route 2
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46832
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty RE: Route 2

Indlæg  drake8! Tirs Aug 30, 2011 8:39 am

Alejandro: Neeeeeeej ikke fysisk arbejde!!! *Begynder næsten at græde*. Landskabsarkitekten burde have forudset at folk som jeg, ikke kan klare det hårde pres, at skulle klatre! Anorith brug Fly xD. *Griner lidt*. Ej Anorith, du skal s*u ikke pines. *Sender Anorith tilbage i sin ball*. Det tegner til at blive et mareridt...
((En time senere)).
???: Bzzzzzz Bzzz.
Alejandro: *Stønner forpustet*. Hvad...er..det??
???: Bzzz bzzz.
Alejandro: *Kan ane skyggen af en Combee*. Fedt! Endnu en bug type! *Smiler lettet*. Oshawott, du skal i kamp! *Tager Oshawotts ball frem og sender den i kamp*. Brug:
1. Brug Aqua Jet!
2. Brug Revenge!
Combee: 1. Gust. 2. Sweet Scent.
((Efter kampen)).
Combee: *Er fainted*.
Alejandro: Pokéball afsted! *Kaster en tom pokéball afsted*. Ding ding ding ding ding DING! Yes endnu en bug type til samlingen! Wuhuu! *Begynder igen at begive sig mod Routens slutning*.
((Out Route 2))
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46895
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 2  - Page 2 Empty Sv: Route 2

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum